reklama

Mať súrodencov je fajn

Inšpiroval ma Slovenský rozhlas dnešnou rannou témou - Vzťahy so súrodencami - a cestou v rannom autobuse som na nich myslel.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Mám ich rád, napriek drobným prehreškom, o ktorých vieme iba MY. Sú totiž jedineční v zmysle naozajstnej jedinečnosti človeka a hoci občas na to zabúdam, keď sa mi niečo nepáči, čo urobia, nakoniec si práve tú jedinečnosť uvedomím. Som z nich najstarší a kým boli dvaja menší (no dvaja - jedna a jeden xixi) bol som za nich zodpovedný, čo mi niekedy poriadne liezlo na nervy. No toho veselého bolo predsa len viac.

Naše spomienky sú totiž to zvláštne na našom živote. Niekedy to, čo pokladáme za nepodstatné, sa mi vybaví v myšlienkach, keď to najmenej očakávam a ja sa pousmejem, pretože som rád, že sme to zažili. Napríklad našu prvú -a poslednú- úplne spoločnú dovolenku s rodičmi vo Frenštáte pod Radhoštem, keď my "starší" sme boli s rodičmi na zoznamovacom večierku a zvyšok sa zamkol na izbách. A urobili to tak dokonale, že sme ich nedobudili ani búchaním na okno z balkóna. Spomeniem si na svoj strach, keď sestre kohút ďobol do oka a kedže to bolo na "starom" dome, krik odtiaľ počujem dodnes. Na otca, ktorý tak utekal cez kukuricu, že UFO je oproti nemu dnes slabý odvar xixi aby jej pomohol. Je to len pár zlomkov z našich spoločných dní ale nevymazateľných z našich duší.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Viem, možno si poviete, že nič zaujímavé, no pre mňa a mojich súrodencov je to NÁŠ ŽIVOT, a preto im odkazujem, nech sú kdekoľvek - MÁM VÁS RÁD ... Celý život!

Jojo Šarina

Jojo Šarina

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

„Vaše žitie nie je určované len tým, čo život prináša, ale skôr postojom, ktorý Vy vnášate do neho; nie tým, čo sa Vám prihodí, ale tým, akým spôsobom sa Vaša myseľ pozerá na to, čo sa deje.“ John Homer Miller Zoznam autorových rubrík:  básnenieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu